Klientide teenindamine

Klientide teenindamine

Tellimuse tegemiseks on vaja valida soovitud toode ning toote suurus. Selleks märkida linnukesega soovitud toode ning seejärel lisada kaup ostukorvi vajutades nuppu „Lisada ostukorvi“. Seejärel saate sooritada ostu või jätkata ostlemist.

Saatmiskulud arvutamisel lähtutakse kauba kaalust. Tellides rohkem kui ühe kauba, lähtutakse saatmiskulude arvutamisel kaupade kogu summast. Tellides rohkem kui 70 euro eest on saatmine Eesti piirides tasuta. Tallinna ja Pärnu elanikud, ostes 100 euro eest, võivad maksta sularahaga kauba kättesaamisel enda kodus.

Kauba hind ja postikulud sisaldavad käibemaksu.

Erandjuhtudel (näiteks hulgimüük, eratellimus jms) saate detaile kooskõlastada, saates meile kirja oma soovidega. Sellisel juhul pole vaja tasuda tellimuse eest e-poes. Teile saadetakse personaalne arve.

Ostu sooritamiseks minge „Ostukorvi“ ja kontrollige üle oma tellimus. Vajadusel saate täiendada ostukorvi lisades ostukorvi uusi tooteid meie e-poest või kustutada ostukorvist tooteid ükshaaval. Ostukorvi kinnitamiseks vajutage nuppu “Tellimuse vormistamine”. Seejärel täita tellimuse vormistamiseks vajalik ankeet (tärniga väljad on kohustuslikud). Tellimuse kinnitamiseks vajutada nuppu „Jätka“.

Edasi saate kontrollida üle oma tellimuse ja sisestatud andmete õigsust ning valida makseviisi. Pangalingi vahendusel on võimalik tasuda ainult Swedbank´i või SEB panka. Valides makseviisiks „Arve“, saadetakse Teile elektrooniline arve ning tellimuse eest saate tasuda arvel märgitud kuupäevaks mistahes teise panga vahendusel või maksekorraldusega pangakontoris.

Pärast internetipangas tasumist vajutage kindlasti nupule «Tagasi müüjale“. Teile saadetakse arve ja alustatakse kauba saatmisprotsessi.

Arvega tasumise korral palume edastada maksekorraldus e-postile.

Pärast makse laekumist pannakse kaup teele 3 tööpäeva jooksul. Üldjuhul saadetakse kaupa Eesti territooriumil 1-2 tööpäeva jooksul alates kauba teele panemisest.

Kauba laos puudumise korral võtame Teiega ühendust ja täpsustame toote teele panemiseks kuluva aja. Aja mittesobivuse korral tagastatakse makse täielikult.

Kauba saatmine toimub Omniva pakiautomaadi vahendusel (saatmiskulud välisriikidesse täpsustatakse). Pakiautomaadi puudumise korral, toimub kauba kättesaamine postkontoris või saadetakse kulleriga koju.

Garantiikohustused

Ostjal on õigus 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist tagastada kasutamata, originaalpakendis, etikettidega kaup. Seejärel tagastatakse Teile kauba eest tasutud summa täies ulatuses. Tagastamiseks kuluv aeg võib olla osapoolte kokkuleppel pikendatud, kui ostja on saatnud avalduse müüja e-postile kauba hilisema tagastamise kohta 14 päeva jooksul alates kauba saamisest.

Müüja tagastab ostjale kauba eest tasutud summa 14 päeva jooksul alates ostjapoolsest kinnitusest  kauba tagasisaatmise kohta. Kauba tagastamise kulud kannab ostja (v.a. kauba tagastamisel defekti esinemise korral).

Defekti leidmise korral peale kauba kasutamise algust palume ühendust võtta müüjaga. Pretensioonide lahendamine toimub vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.